نماشویی انواع ساختمان ها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی انواع ساختمان ها
یک شنبه 15 اسفند 1400 ساعت 11:2 | بازدید : 61 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با توجه به افزایش آلودگی ها در شهر ها، نمای ساختمان ها نیز در معرض این آلودگی ها قرار دارند و به مرور زمان کثیف و آلوده می شوند. بهتر است برای اینکه جلوه نمای ساختمان حفظ شود و نما دچار تخریب نشود، هر از چندگاهی عملیات نماشویی و شستشوی نما بر روی ساختمان ها انجام شود تا ظاهر اولیه ی خود را حفظ کند. انجام کار شستشوی نمای ساختمان و یا همان نماشویی توسط شرکت ها و تیم های متخصص این حوزه انجام می شود چرا که هر نما و هر ساختمان نیاز به مواد، روش دسترسی و ابزار مخصوص به خود را دارد. علاوه بر این ها کسی باید این کار را انجام دهد که دارای مهارت و تخصص در این زمینه است.

روش دسترسی انواع ساختمان

با توجه به ارتفاع ساختمان، موقعیت جغرافیایی و نوع طراحی نما، روش های دسترسی به آن نیز متفاوت است. بنابراین انجام کار نماشویی تخصصی است و هر کسی نمی تواند از پس آن بربیاید. روش های مختلفی برای دسترسی پیدا کردن به نمای ساختمان وجود دارد. داربست، طناب و بالابر وسایلی هستند که با استفاده از آن ها می توان به انواع ساختمان ها دسترسی پیدا کرد که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.

ابزار شستشوی انواع نما

با پیشرفت تکنولوژی ابزار و وسایل مدرن تر جای ابزار قدیمی را گرفتند. این ابزار ها با کیفیت بهتری کار را انجام می دهند و سرعت کارکنان را بالاتر می برند. بنابراین طبیعی است اگر نسبت به وسایل قدیمی محبوب تر باشند. ابزاری مثل واتر جت و یا واترسندبلاست که برای انواع نما مورد استفاده قرار می گیرند. تی های تلسکوپی که برای نما های کم ارتفاع بسیار مناسب هستند. انواع طناب و وسایل ایمنی که دسترسی به نما را سهل تر می کنند از این دست ابزارآلات هستند.

مواد مخصوص نماشویی انواع نما

برای شستشوی نمای انواع ساختمان با جنس های مختلف، قطعا مواد متفاوتی به کار می رود برای مثال شیشه را با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده می شویند، نما های آجری، سیمانی و سنگ تیشه ای را با سیلیس و برخی دیگر از نما ها را با استفاده از دیسکلر می شویند. استفاده از مواد اشتباه به نما آسیب جدی می زند. متخصصان انواع نما را به خوبی می شناسند، مواد شوینده مناسب برای آن را می دانند و میزان استفاده و ترکیب این مواد با یکیدیگر را کاملا بلدند. به همین خاطر است که کار نماشویی و شستشوی نما را باید به شرکت های معتبر سپرد.

هزینه شستشوی انواع نما

هزینه شستشوی نمای ساختمان و نماشویی انواع جنس های نما بستگی به همه مواردی دارد که پیش از این ذکر شد. نوع دسترسی به نما، ابزاری که برای کار شستشو انجام می شود، انواع متریال و موادی که برای نما استفاده می شود، تعداد نیروی کار لازم و میزان آلودگی نما از عوامل موثر بر قیمت و هزینه نماشویی انواع ساختمان هستند.

نماشویی انواع ساختمان با کارویس

تیم کارویس سال هاست که در زمینه نماشویی و شستشوی نمای ساختمان فعالیت دارد. تجربه بالا و همکاری با نیروی کار متخصص سبب بالا رفتن کیفیت کار نهایی می شود. تجربه تیم کارویس ، مهارت نیروی کار و رعایت ایمنی در حین انجام کار از ویژگی های بارز این مجموعه است.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 15
:: بازدید کلی : 1932